Pridať otázku

Ako si vytlačiť potvrdenie o zaplatení?

ako si vytlačím doklad o zaplateni
Helena
22.05.2018 - 08:13

Dobrý deň Helena,

Potvrdenie o transakcii si môžete zaslať prostredníctvom Internet bankingu kedykoľvek, pričom v prípade čakajúcej platby ide o „Potvrdenie o zadaní prevodu“ a pri zúčtovanej platbe sa jedná o „Potvrdenie o zrealizovaní transakcie“. 

Postup pre zaslanie „Potvrdenia o zadaní prevodu“ (t.j. platba čaká na zúčtovanie) je nasledovný:

1. Kliknite vľavo v menu na záložku „Účty – Pohyby na účte“ a následne kliknite na záložku „Čakajúce platby“.

2. V poli „Môj účet“ si vyberte účet, z ktorého ste zadávali danú platbu a kliknite na „Hľadat“.

3. V dolnej časti sa zobrazí zoznam platieb, ktoré čakajú na spracovanie.

4. V zozname si vyhľadajte konkrétnu transakciu a označte ju kliknutím kdekoľvek v riadku.

5. Následne sa Vám v dolnej časti obrazovky sprístupní možnosť „Potvrdenie o platbe“.

6. Kliknite na uvedenú možnosť, zadajte e-mailovú adresu, na ktorú si želáte zaslať potvrdenie a zvoľte „Odoslať“.


Postup pre zaslanie „Potvrdenia o zrealizovaní transakcie“ (t.j. platba sa už zúčtovala, nachádza sa v ,,Pohyboch na účte“) je nasledovný:

1. Kliknite vľavo v menu na záložku „Účty – Pohyby na účte“.

2. V poli „Môj účet“ si vyberte účet, z ktorého ste zadávali danú platbu a kliknite na „Hľadat“.

3. V dolnej časti sa zobrazí zoznam zúčtovaných platieb na vybranom účte.

4. V zozname si vyhľadajte príslušnú platbu a označte ju kliknutím kdekoľvek v riadku.

5. Následne sa Vám v dolnej časti obrazovky sprístupní možnosť „Potvrdenie o transakcii“.

6. Kliknite na uvedenú možnosť, zadajte e-mailovú adresu, na ktorú si želáte zaslať potvrdenie a zvoľte „Odoslať“.

Obe potvrdenia Vám budú odoslané bezplatne do niekoľkých minút.

Pekný deň

 

S pozdravom

Veronika

Veronika

Pomohla vám
táto odpoveď?

Pomôžte nám zlepšiť sa.

Ďakujeme za váš názor.