Pridať otázku

Ako si nastavím upozornenia na email pri prihlásení do Internet bankingu?

Dobrý deň, ako viem, tak nedávno boli zrušené SMS o zrealizovaní transakcie, resp. o prihlásení do Internet bankingu. V nastaveniach je možnosť, aby mi tieto upozornenia chodili mailom. Je to bezplatné?
Silvia Navara
16.08.2016 - 13:22

Od 18.5.2016 sme zrušili zasielanie SMS správ o prihlásení do služieb Nonstop bankingu. Informáciu o rušení tejto služby sme Vám poslali 17.3.2016 do Vašej schránky správ v Internet bankingu/Mobil bankingu.

Banka dnes využíva nové, modernejšie spôsoby, ako zabezpečiť bezpečné prihlásenie do služieb Nonstop bankingu (zabezpečená stránka, využívanie bezpečnostných prvkov: SMS autorizácia, Mobilný PIN, Mobilný token, Token).

Ak chcete naďalej dostávať upozornenia o prihlásení, môžete si nastaviť ich posielanie na Vašu emailovú adresu. Tieto správy sú bezplatné. 

Taktiež si môžete v Internet bankingu nastaviť povinnú autorizáciu pre každé prihlásenie, to znamená, že sa pri každom prihlásení treba autorizovať vybraným bezpečnostným prvkom. Túto možnosť nájdete vo Vašom Internet bankingu v časti „Nastavenia – Bezpečnosť – Povinnosť autorizácie“, kde si vyberiete operácie, ktoré si želáte autorizovať. 

 

Pomohla vám
táto odpoveď?

Pomôžte nám zlepšiť sa.

Ďakujeme za váš názor.