Pridať otázku

Ako si zruším Internet banking?

Dobrý deň, 1.7.2016 som požiadal o zrušenie môjho bežného účtu. Mala som za to, že budú automaticky zrušené všetky služby, ktoré som vo VÚB mala aktívne. Napriek tomu, že účet je zrušený, tento Internet banking je, ako vidím aktívny, preto prosím o informáciu, či je potrebné o zrušenie IB požiadať osobitne alebo sa zruší s časovým oneskorením? Do kedy bude aktívny? Ďakujem pekne. Ján
Ján Holý
16.08.2016 - 11:31

Služby Nonstop bankingu sú zriaďované samostatne, nie ako súčasť účtu. Klient ich teda môže mať aktívne aj napriek tomu, že nemá v našej banke bežný účet, pretože môže získavať informácie o iných produktoch a službách, napríklad o vkladnej knižke a pod. Ak sa teda rozhodnete, že služby Nonstop bankingu nebudete využívať, môžete ich zrušiť na akejkoľvek pobočke VÚB. 

Lucia

Lucia

je vo VÚB banke špecialista na oddelení zákazníckej podpory

Pomohla vám
táto odpoveď?

Pomôžte nám zlepšiť sa.

Ďakujeme za váš názor.