Pridať otázku

Prečo mi nezobrazuje zostatok a pohyby na účte v Internet bankingu?

Dnes som si bola vo VUB dať aktivovať internet banking. Úspešne som sa prihlásila, ale k svojmu účtu sa neviem dostať. Pohyby na účte nie sú aktívne, ani zostatok na účte nevidím. Viete mi poradiť čo si mám aktivovať? Simona
Simona Gregušová
18.08.2016 - 14:07

Pokiaľ  sú na Internet bankingu niektoré tlačidlá neaktívne, je potrebné preveriť si nastavenia Vašich oprávnení pre službu Internet banking. To môžete urobiť prostredníctvom služby Kontakt, Internet banking alebo na ľubovoľnej pobočke našej banky.

Cez Internet banking je postup nasledovný:

1. Kliknite na záložku „Nastavenia – Prehľady/Správa – Oprávnenia“.

2. Zobrazí sa Vám prehľad oprávnení, kde v hornej časti vidíte všetky produkty, v ktorých vystupujete ako majiteľ a v spodnej časti obrazovky produkty, na ktoré máte oprávnenie ako disponent (nie ste majiteľom). Vyberte si záložku „Osoby“ alebo „Spoločnosti“ v závislosti od toho, či ide o fyzickú alebo právnickú osobu

3. Pre bližšie informácie ohľadom produktov si zvoľte „Detail oprávnení“. Tu je možné overovať oprávnenia na 3 záložkách:

- Osoby s väzbou na klienta

- Oprávnania osôb

- Oprávnenia k produktom

4. Na karte „Oprávnenia osôb“ si viete zvoliť osobu, ktorej oprávnenie chcete overiť. Následne sa Vám zobrazia produkty, ku ktorým má daná osoba oprávnenie. Pri každom produkte viete zobraziť detail oprávnení, aké sú nastavené. 

5. Následne sa Vám zobrazí tabuľka s tromi vertikálnymi stĺpcami (Internet banking, Kontakt, pobočka). Pokiaľ overujete oprávnenia na produkte, kde ste majiteľom, tak Vám systém umožní zmenu oprávnení cez odklik na jednotlivé možnosti v tabuľke alebo Vám umožní kompletne zrušiť oprávnenie cez pole „Zrušiť oprávnenia k produktu“. Pokiaľ tieto oprávnenia nemáte nastavené vôbec alebo Vám chýbajú majiteľské a administrátorské oprávnenia, je potrebné osobne navštíviť ktorúkoľvek našu pobočku, kde si ich môžete upraviť či zriadiť.

6. Popis jednotlivých oprávnení nájdete na detailoch oprávnení v spodnej časti obrazovky kliknutím na „Vysvetlivky“ ako aj v časti „Pomoc a podpora“ v šedom menu  vpravo hore (časť Nastavenia – Oprávnenia).

V prípade, že si oprávnenia zmeníte, budú platné okamžite po ich definovaní a potvrdení a realizácia zmeny je bezplatná.

Iveta

Iveta

je vo VÚB banke špecialista na oddelení zákazníckej podpory

Pomohla vám
táto odpoveď?

Pomôžte nám zlepšiť sa.

Ďakujeme za váš názor.