Pridať otázku

Ako si nastavím upozornenia na email pri prihlásení do Internet bankingu?

Dobrý deň, ako viem, tak nedávno boli zrušené SMS o zrealizovaní transakcie, resp. o prihlásení do Internet bankingu. V nastaveniach je možnosť, aby mi tieto upozornenia chodili mailom. Je to bezplatné?
Silvia Navara
16.08.2016 - 13:22

Od 18.5.2016 sme zrušili zasielanie SMS správ o prihlásení do služieb Nonstop bankingu. Informáciu o rušení tejto služby sme Vám poslali 17.3.2016 do Vašej schránky správ v Internet bankingu/Mobil bankingu.

Banka dnes využíva nové, modernejšie spôsoby, ako zabezpečiť bezpečné prihlásenie do služieb Nonstop bankingu (zabezpečená stránka, využívanie bezpečnostných prvkov: SMS autorizácia, Mobilný PIN, Mobilný token, Token).

Ak chcete naďalej dostávať upozornenia o prihlásení, môžete si nastaviť ich posielanie na Vašu emailovú adresu. Tieto správy sú bezplatné. 

Taktiež si môžete v Internet bankingu nastaviť povinnú autorizáciu pre každé prihlásenie, to znamená, že sa pri každom prihlásení treba autorizovať vybraným bezpečnostným prvkom. Túto možnosť nájdete vo Vašom Internet bankingu v časti „Nastavenia – Bezpečnosť – Povinnosť autorizácie“, kde si vyberiete operácie, ktoré si želáte autorizovať. 

 

Lucia

Lucia

je vo VÚB banke špecialista na oddelení zákazníckej podpory

Pomohla vám
táto odpoveď?

Pomôžte nám zlepšiť sa.

Ďakujeme za váš názor.