Pridať otázku

Zmena telefónneho čísla v Internet Bankingu

Dobrý deň, Chcela by som vedieť ako postupovať pri zmene telefónneho čísla nakoľko som stratila mobil a mám iné číslo.
Sofia Simonská
18.08.2016 - 10:12

Zmenu telefónneho čísla pre SMS autorizáciu môžete uskutočniť cez službu Internet banking, telefonicky cez službu Kontakt na telefónnom čísle 0850 123 000 alebo osobne na ktorejkoľvek pobočke VÚB banky (zoznam pobočiek a ich otváracie hodiny nájdete tu: : www.vub.sk/sk/informacny-servis/pobocky-bankomaty/).

V prípade zmeny telefónneho čísla pre SMS autorizáciu prostredníctvom služieb Internet banking alebo cez službu Kontakt, je potrebné mať pri sebe pôvodne nastavené telefónne číslo. Ak ho nemáte k dispozícií, o zmenu tohto telefónneho čísla môžete požiadať len osobne na pobočke VÚB banky.

Pri zmene bezpečnostného čísla pre SMS autorizáciu prostredníctvom služby Internet banking je postup nasledovný:

1. Po prihlásení kliknite na možnosť „Nastavenia – Bezpečnosť – Telefónne číslo pre SMS autorizáciu“, ktorá sa nachádza v pravej hornej časti menu Internet bankingu.

2. Zadajte nové bezpečnostné telefónne číslo a kliknite na „Pokračovať“.

3. Skontrolujte si zadané údaje a pokiaľ sú správne, kliknite na možnosť „Vyžiadať SMS kód“, ktorým požiadavku na zmenu potvrdíte. SMS autorizačný kód bude zaslaný na pôvodné bezpečnostné telefónne číslo. 

Zmena telefónneho čísla pre SMS autorizáciu je bezplatná a prebehne okamžite.

 

Iveta

Iveta

je vo VÚB banke špecialista na oddelení zákazníckej podpory

Pomohla vám
táto odpoveď?

Pomôžte nám zlepšiť sa.

Ďakujeme za váš názor.