Pridať otázku

Bezkontaktné platby

Reaktivácia mobilnej aplikácia Wave2Pay

Dobrý deň, mal som v mobile aktivovanú appku wave2pay, no mobil som resetoval na výrobné nastavenia, prístup k appke stratil, dá sa to nejak obnoviť? Potrebujem požiadať o znovuvydanie karty alebo ako to riešiť? príp. aké poplatky sú s tým spojené?

Prestali mi chodiť SMS správy o pohybe na účte.

Dobrý deň, chcela by som sa informovať na vzniknutú situáciu. Som dlhoročný klient Vašej banky a mala som k môjmu účtu nastavené, že mi chodili SMS pri každej uskutočnenej transakcii, ale naposledy mi prišla SMS tento mesiac 18.7.2016 (ohľadne transakcie) a som si istá, že som používala kartu aj pri platení v obchode a robila som transakcie po 18.7.2016 aj cez Internet banking, ale SMS o týchto transakciách som do dnešného dňa nedostala, tak by som chcela vedieť, v čom je problém.