Pridať otázku

Poslal som peniaze na zlý účet, ako požiadať o vrátenie?

Dobrý deň, Stala sa mi nemilá vec - zadala som chybne číslo IBAN, presnejšie stalo sa, že som napišala zle číslo banky. Chcem sa opýtať, ako mam postupovať, aby sa mi suma vrátila spať na môj účet.
Bibiana Kostková
17.08.2016 - 10:00

Pokiaľ zadáte platbu na účet, ktorý neexistuje, platba sa Vám môže do 3-4 pracovných dní vrátiť späť. 

V prípade, že sa Vám do danej doby platba nevráti, je potrebné spísať žiadosť o vrátenie sumy. Môžete tak urobiť na ktorejkoľvek pobočke VÚB banky. Žiadosť je spoplatnená podľa aktuálne platného Cenníka, ktorý nájdete tu: https://www.vub.sk/files/sekundarna-navigacia/informacny-servis/cenniky/pre-obcanov/d2_cennik_19032016.pdf. Pre tuzemskú platbu je to poplatok 15 EUR.

 

Pomohla vám
táto odpoveď?

Pomôžte nám zlepšiť sa.

Ďakujeme za váš názor.