Pridať otázku

Neodišla mi platba trvalého príkazu

Dobrý deň, neodišla mi platba trvalého príkazu, čo mala odísť do 15teho.Čo sa deje?
Suzie Hime Capeková
22.02.2017 - 08:53

Dobrý deň Zuzka, ak ste mali nastavený trvalý príkaz na konkrétny dátum, tak ten neodíde štandardne len v prípade, že nemáte dostatok prostriedkov na účte. Opakuje sa však 3 pracovné dní, a ak ani počas tejto lehoty nedoplníte prostriedky, tak sa príkaz zruší.

Ak mala byť platba zúčtovaná formou inkasa od nejakej spoločnosti, ak ste na Vašom účte nemali dostatok prostriedkov pre platbu, tak sa platba neopakuje a na nasledujúci deň sa zruší. Je potom potrebné túto platbu zrealizovať opätovne.

V schránke správ v Internet bankingu sú k dispozícii správy o nezrealizovaných platbách. Odporúčame overiť, aj dôvod zamietnutia platby, je uvedený na konci správy o zamietnutí platby. Ak si želáte situáciu overiť konkrétne, neváhajte nás kontaktovať na službe Kontakt 0850 123 000 a po identifkácii to môžeme s Vami overiť.

Prajem príjemný deň, s pozdravom Lucia, VÚB banka.

Pomohla vám
táto odpoveď?

Pomôžte nám zlepšiť sa.

Ďakujeme za váš názor.