Pridať otázku

Ako požiadať o vrátenie platby poslanej na cudzí účet?

Dobry den, zaujima ma, aky je postup v pripade ziadosti o vratenie platby. Zaslala som platbu osobe, ktora mi nedodala tovar. Platba sla do Ceskej republiky. Mozem vyssie spomenutu ziadost vypisat na pobocke? Na akom principe to funguje a ake poplatky su s tym spojene? Dakujem.
Lenka
18.01.2017 - 08:24

Dobrý deň Lenka,pokiaľ ide o platobný príkaz zadávaný do Českej republiky a nepodarilo sa Vám ho odvolať, nakoľko už bol zúčtovaný (nachádza sa už v pohyboch na účte), odporúčame najskôr kontaktovať príjemcu a požiadať ho o vrátenie platby, alebo zadať žiadost o vrátenie platby na ktorejkoľvek našej pobocke. Zoznam pobočiek a otváracích hodín najdete tu: www.vub.sk/sk/informacny-servis/pobocky-bankomaty/. Poplatok za vrátenie  Sepa platby je vo výške 5 EUR. Pri požiadavke o prešetrenie SEPA prevodu alebo NON SEPA prevodu  v inej banke môžu byť okrem poplatku VÚB, a.s. zúčtované aj poplatky iných bánk za riešenie požiadavky.Výška poplatkov závisí od konkrétnych podmienok príslušnej  banky a bude zúčtovaná z účtu príkazcu. Informácie o poplatkoch sú uvedené na stránke https://www.vub.sk/ludia/informacny-servis/cennik/

S pozdravom Zuzana, VÚB banka

Pomohla vám
táto odpoveď?

Pomôžte nám zlepšiť sa.

Ďakujeme za váš názor.