Pridať otázku

Prestali mi chodiť SMS správy o pohybe na účte.

Dobrý deň, chcela by som sa informovať na vzniknutú situáciu. Som dlhoročný klient Vašej banky a mala som k môjmu účtu nastavené, že mi chodili SMS pri každej uskutočnenej transakcii, ale naposledy mi prišla SMS tento mesiac 18.7.2016 (ohľadne transakcie) a som si istá, že som používala kartu aj pri platení v obchode a robila som transakcie po 18.7.2016 aj cez Internet banking, ale SMS o týchto transakciách som do dnešného dňa nedostala, tak by som chcela vedieť, v čom je problém.
Ivana Suchá
16.08.2016 - 13:24

Od 15.7.2016 bola zmenená SMS notifikácia , SMS správy o pohybe na účte sú posielané iba vtedy, ak je suma transakcie vyššia ako 20 €. V prípade, že si naďalej želáte dostávať SMS správy o každom pohybe na účte, môžete si to nastaviť osobne na ktorejkoľvek pobočke banky,  telefonicky cez službu Kontakt na tel. čísle 0850 123 000, alebo cez Internet banking/Mobil banking. 

Postup pre nastavenie zasielania SMS správ cez Internet banking, je nasledovný: 

1. Kliknite na možnosť "Nastavenia – Prehľady/Správa – Upozornenia“, ktorá sa nachádza v pravej hornej časti Internet bankingu.

2. V zozname možností nájdite "Upozornenie o zrealizovanej transakcii" a kliknite na tlačidlo "Pridať". Ak mate túto ponuku v šedej farbe – neaktívne, znamená to, že upozornenia už máte nastavené a po kliknutí na „Detail“ si môžete upraviť nastavenia, ktoré už máte definované. 

3. Zvolíte si účet a spôsob zasielania notifikácií. 

4. Vyplňte telefónne číslo, pripadne limity kreditných a aj debetných transakcií, ako aj obmedzenie sumy pre zasielanie SMS správ (napr., ak si zadáte limit na kreditne transakcie 20 € a na debetné transakcie 0 €, SMS správu o pripísanej platbe dostanete len vtedy, ak bude suma vyššia ako 20 € a zároveň dostanete SMS správu o každej sume, ktorá Vám z účtu odišla).

5. Skontrolujete zadané údaje a požiadavku na zmenu potvrďte vybraným bezpečnostným prvkom.

Ak si želáte, aby Vám v určitom čase neboli SMS notifikačné správy doručované, môžete si to bezplatne nastaviť telefonicky cez službu Kontakt alebo cez Internet banking. 

Zasielanie SMS správ o pohybe na účte je spoplatnené, všetky poplatky nájdete v aktuálnom Cenníku na www.vub.sk/sk/informacny-servis/cennik/pre-obcanov/  v časti Nonstop banking.  Ak máte zasielanie týchto správ zahrnuté vo Vašom účte, za SMS nič neplatíte. 

 

Pomohla vám
táto odpoveď?

Pomôžte nám zlepšiť sa.

Ďakujeme za váš názor.