Pridať otázku

Prestali mi chodiť SMS správy o pohybe na účte.

Dobrý deň, chcela by som sa informovať na vzniknutú situáciu. Som dlhoročný klient Vašej banky a mala som k môjmu účtu nastavené, že mi chodili SMS pri každej uskutočnenej transakcii, ale naposledy mi prišla SMS tento mesiac 18.7.2016 (ohľadne transakcie) a som si istá, že som používala kartu aj pri platení v obchode a robila som transakcie po 18.7.2016 aj cez Internet banking, ale SMS o týchto transakciách som do dnešného dňa nedostala, tak by som chcela vedieť, v čom je problém.
Ivana Suchá
16.08.2016 - 13:24

Od 15.7.2016 bola zmenená SMS notifikácia , SMS správy o pohybe na účte sú posielané iba vtedy, ak je suma transakcie vyššia ako 20 €. V prípade, že si naďalej želáte dostávať SMS správy o každom pohybe na účte, môžete si to nastaviť osobne na ktorejkoľvek pobočke banky,  telefonicky cez službu Kontakt na tel. čísle 0850 123 000, alebo cez Internet banking/Mobil banking. 

Postup pre nastavenie zasielania SMS správ cez Internet banking, je nasledovný: 

1. Kliknite na možnosť "Nastavenia – Prehľady/Správa – Upozornenia“, ktorá sa nachádza v pravej hornej časti Internet bankingu.

2. V zozname možností nájdite "Upozornenie o zrealizovanej transakcii" a kliknite na tlačidlo "Pridať". Ak mate túto ponuku v šedej farbe – neaktívne, znamená to, že upozornenia už máte nastavené a po kliknutí na „Detail“ si môžete upraviť nastavenia, ktoré už máte definované. 

3. Zvolíte si účet a spôsob zasielania notifikácií. 

4. Vyplňte telefónne číslo, pripadne limity kreditných a aj debetných transakcií, ako aj obmedzenie sumy pre zasielanie SMS správ (napr., ak si zadáte limit na kreditne transakcie 20 € a na debetné transakcie 0 €, SMS správu o pripísanej platbe dostanete len vtedy, ak bude suma vyššia ako 20 € a zároveň dostanete SMS správu o každej sume, ktorá Vám z účtu odišla).

5. Skontrolujete zadané údaje a požiadavku na zmenu potvrďte vybraným bezpečnostným prvkom.

Ak si želáte, aby Vám v určitom čase neboli SMS notifikačné správy doručované, môžete si to bezplatne nastaviť telefonicky cez službu Kontakt alebo cez Internet banking. 

Zasielanie SMS správ o pohybe na účte je spoplatnené, všetky poplatky nájdete v aktuálnom Cenníku na www.vub.sk/sk/informacny-servis/cennik/pre-obcanov/  v časti Nonstop banking.  Ak máte zasielanie týchto správ zahrnuté vo Vašom účte, za SMS nič neplatíte. 

 

Iveta

Iveta

je vo VÚB banke špecialista na oddelení zákazníckej podpory

Pomohla vám
táto odpoveď?

Pomôžte nám zlepšiť sa.

Ďakujeme za váš názor.